Kad ljudi žele da skinu višak kilograma i preoblikuju telo, obično je to deo oko stomaka ili deo oko butina. Donosimo vam nekoliko jednostavnih saveta koji su provereni i deluju. Ako želite da skinete salo sa stomaka, neka vežbe snage postanu deo vaše rutine.

U tim regijama se najviše skladište masne naslage koje su posledica nepravilne ishrane i loših životnih navika.

Kako da skinete salo sa stomaka?

Ako je to i vaša želja, evo šta može da pomogne. Donosimo vam nekoliko jednostavnih saveta koji su provereni i deluju. Ako želite da skinete salo sa stomaka, neka vežbe snage postanu deo vaše rutine. Te vežbe mogu biti mrtvo dizanje, sklekovi, zgibovi, bendžpress, čučanj. Pored vežbanja pažljivo birajte namirnice koje jedete i kako znate i umete oslobodite se stresa. Kad smo pod stresom, luči se kortizol, usled lučenja kortizola dolazi do razgradnje mišića i sve što pojedete lepi se oko struka. Svaki trening preko 1 h i 30 min prouzrokovaće stres i aktivirati kortizol u vašem telu. Pokušajte da spavate više, tad se telo odmara i mišići se razvijaju.

Intervalni trening visokog intenziteta pomoći će vam da trošite masti i nakon treninga?

Iako kardio treninzi generalno mogu da doprinesu skidanju viška kilograma, intervalni treninzi visokog intenziteta su mnogo efikasniji, prvo sagorećete više kalorija tokom treninga, a drugo, efekat se nastavlja i kad završite sa vežbanjem i telo nastavlja da troši masti još neko vreme. Da bi ste imali savršene trbušnjake, potrebno je da radite vežbe za stomak i tako skinete salo sa stomaka.

salo sa stomaka

izdržaji na laktovima

Sve što se radi iz pozicije izdržaja (planka) sa laktova je mnogo efikasnije od bilo koje verzije trbušnjaka. Bolje angažuje mišiće koje želite da oblikujete i generalno vam dovodi torzo u red, a nemoguće je da imate samo dobre trbušnjake, bez snažnog torza.

Hranite se zdravo

Ako želite da istopite salo sa stomaka, morate se hraniti zdravo i redovno, ali tako da budete u malom kalorijskom deficitu. Masne naslage sa stomaka nestaju uz brokoli, losos, grčki jogurt i mahunarke. Pored zdrave ishrane preporučuje se veliki unos vode, optimalno 5 litara dnevno, gazirana pića zamenite crnom kafom bez šećera ili biljnim čajevima. Ukoliko želite da trenirate sa trenerom slobodno me kontaktirajte.