Masne naslage se nemogu skinuti samo sa jednog mesta već se postepeno uklanjaju kako mršavite.

Da li je moguće skinuti masne naslage sa određenog mesta na telu?

Uglavnom, svi dolaze uvek sa istim pitanjem, da li mogu ukloniti višak sa određene regije na telu, a obično su kritični delovi bokovi, unutrašnja butina i višak masnih naslaga oko gluteusa.

Da bi ste bili zadovoljni izgledom svojih nogu, morate jesti zdravo i kontorolisano i biti fizički aktivni, ali vaše telo ne zna tačno odakle sagoreva masti, već se masti sagorevaju ravnomerno na nivou celog tela. Masne naslage imamo na celom telu, samo su one negde uočljivije i više su izražene. Ukoliko želite da smršate ravnomerno na svim delovima tela, potrebno je da se pridržavate određenih pravila.

masne naslage

Smanjite unos soli da bi ste smanjili masne naslage

So izaziva zadržavanje vode, koja čini da celi izgledate naduveno, uključujući i butine i bokove.

Voda prati so, tako da kad jedete više slane hrane, voda se zadržava umesto da bude filtrirana preko bubrega i izbačena iz organizma. Ako smanjite unos soli, primetićete rezultate gotovo odmah, osećaćete se bolje, i odeća će vam bolje stajati. Za pravilan rad srca preporučuje se 2,3 miligrama natrijuma u toku dana. Ali, većina ljudi unese znatno više. Unos soli možete smanjiti ako prestanete da kupujete prerađenu hranu, kupovne soseve, prelive, konzervirano povrće, gotove supe u kesicama, jer svi ti proizvodi sadrže ogromne količine soli.

Dodajte više elektrolita da bi ste smanjili masne naslage

Sadrže ih najčešće sportska pića, ali elektroliti kao što su kalcijum, magnezijum i kalijum nalaze se u velikim količinama i u mnogim zdravim namirnicama. Što više elektrolita unosite, vaš organizam će zadržavati manje soli. Elektroliti održavaju tečnost u organizmu na stabilnom nivou, tako da telo neće zadržavati višak vode i topiće se masne naslage. Tamnozeleno lisnato povrće, jogurt i banane su odlični izvori različitih tipova elektrolita. Izbalansirana ishrana podrazumeva optimalan unos voća i povrća svakog dana, voće bi trebalo jesti u umerenoj količini, a ostatak bi trebalo da bude povrće, preporučuje se da bude kuvano ili u sirovom stanju.

Smanjite unos ugljenih hidrata

Kad naše telo ugljene hidrate pretvori u glikogen, on se skladišti zajedno sa vodom u jetri i mišićima. To znači da što više ugljenih hidrata jedete, više vode zadržavate. Zbog toga mnogi ljudi primete da su izgubili određeni broj kilograma čim izbace ugljene hidrate iz ishrane ili smanje njihov unos. Dobar deo viška kilograma gde su uključene i masne naslage je vrlo često ta voda koja se zadržava. Tokom dana treba vam minimum 75 do 100 grama ugljenih hidrata, ali bi bilo dobro da ih dobijate iz zdravih izvora, kakvi su recimo proizvodi od integralnih žitarica.

Kafa se preporučuje ujutru

Kafa ima blag diuretski efekat, i može malo da ubrza metabolizam, sposobnost našeg tela da sagoreva masti, čak i da vam da malo dodatne energije za treninge. Ali, nemojte preterivati sa kolčinom. Dve šolje u toku dana biće sasvim dovoljne za ovo što želite da postignete.

Neka vam uvek pri ruci bude flašica sa vodom

Ovo možda deluje kontradiktorno na prvi pogled, ali što manje vode pijete, to vaše telo više vode zadržava. Voda će vam pomoći i da jedete manje.

Šetnja ili trčanje na traci pomaže da otklonite masne naslage

Aerobne vežne su još jedan dobar način da izbacite iz tela višak soli i tečnosti. Putem znoja se izbacuju sve štetne materije iz organizma. Svaka fizička aktivnost ispod 20 minuta smatra se kao zagrevanje tela i podizanje optimalne radne temperature tela. Ne zaboravite samo da pijete vodu tokom treninga.

 

Pokušajte da zapisujete šta ste pojeli u toku dana

Dnevne beleške o svemu što ste pojeli mogu vam biti od koristi ako želite da smršate.

Uvek je dobro imati plan ishrane, kako bi vam olakšao planiranje obroka u toku dana, a sprečio da imate ispade i varate sami sebe, tako što ćete jesti neke grickalice ili piti gazirane sokove.

Unosite više vlakana i proteina

Neka svaki vaš obrok bude bogat vlaknima i proteinima, to će pospešiti gubitak viška kilograma, pošto su i vlakna i proteini važni makronutrijenti koji će vas zasititi na duži period, a pritom namirnice koje ih sadrže uglavnom nisu “kalorijske bombe”.

Proteini su, konkretno, važni za izgrađivanje čistih mišića, koji će učiniti da vam noge izgledaju divno. Pokušajte da vaš dnevni unos podrazumeva 25 do 35 grama vlakana i 75 do 100 grama proteina, iz povrća, voća, celovitih žitarica i nemasnog mesa.

Radite ciljane vežbe kako bi uklonili masne naslage

Iako ne možete da ciljano smršate baš na butinama, možete ciljano raditi vežbe koje će učiniti da vam mišići dobiju dobar tonus i snagu.

Idealno bi bilo da vežbe za noge i gluteus radite dva do tri puta nedeljno. Dakle, čučnjevi, vežbe za spoljašnju i unutrašnju stranu butina, malo izdržaja i shvatićete da vam noge odjednom izgledaju mnogo, mnogo bolje, iako niste skinuli sav višak. Ukoliko se pridžavate svega navedenog sagorićete kritične masne naslage.