Zdrava ishrana je jedna od najtežih stvari koje treba uraditi da bi se postigla zdrava težina i praktikovala dobra ishrana. Navikli smo da jedemo određene namirnice ili da koristimo određene proizvode koje dodajemo hrani. Teško je zamisliti da ih ne koristimo u svakodnevnoj ishrani. Na sreću, postoje i zdrave zamene za sve te namirnice koje bi želeli da izbegnete u ishrani. Ove alternativne namirnice po konzistentnosti i ukusu skoro su iste kao i namirnice koje ste navikli da jedete.

Zdrava ishrana sadrži sledeće namirnice koje su pre svega zdrave, a korisne u vašoj svakodnevnoj ishrani?

Predlažemo vam nekoliko namirnica kao zdrava ishrana koje će vam pomoći da se pripremite za leto i da spremite vaše telo za plažu, a izgubite suvišne masti sa stomaka.

  1. Verovali ili ne, ako zamenite kiselo mleko za grčki jogurt, vi i vaša porodica možda nikada nećete primetiti razliku u ukusu. Samo iscedite malo limuna i počnite još danas da ga koristite u svojoj ishrani, poboljšavajući varenje dok uživate u kremastom ukusu.
  2. Dok je avokado masno voće, ovo su dobre masti koje je potrebno vašem srcu, pa ga koristite umesto sira ili majoneza na vašem sendviču. Humus je još jedna dobra i zdrava zamena koju možete praktikovati u ishrani.
  3. Za mnoge recepte, kao što su čili, burgeri ili špageti i ćufte, ukoliko koristite mleveno ćureće meso, podjednako će dobro obaviti posao sa mnogo manje masti, od mlevenog crvenog mesa.
  4. Ekstra devičansko maslinovo ulje je fantastična zamena za maslac ili margarin koji obično koristite za kuvanje. Ako se brinete o svom zdravlju i zdravlju vašeg srca, koristite ga gde god želite kao zamenu za maslac. Pre svega je ukusno i mnogo, mnogo zdravije i bolje za vaše srce.
  5. Zeleni su dobri kao zdrava ishrana, a tamne, zelene su još bolje. Zamenite vašu zelenu salatu za spanać, kelj, brokoli ili rukolu bogatu nutrijentima. Mnogi ljudi smatraju da ove namirnice imaju mnogo više ukusa.
  6. Ovo je jednostavan način da smanjite masnoću u ishrani. Koristite bademovo ili kokosovo mleko kao zamenu za obično mleko, ili pola-pola u kombinaciji sa mlekom, bilo da je u vašoj kafi, kada kuvate ili ga koristite za pripremu užine.
  7. Karfiol pripremljen na pravi način, može poslužiti i kao glavni obrok. Probajte ga sa određenim sosom za pikantan i pun ukus senzacije.

Za više saveta za zdravu ishranu i personalne treninge ili konsultacije, možete dobiti ukoliko pošaljete poruku ili pozovete.