Personalni trening

Personalni trening preporučujem svima, nezavisno od starosnog doba. Da biste ostvarili svoje fitnes ciljeve potrebna vam je podrška stručnog personalnog trenera. Bez obzira u kakvom se fizičkom stanju nalazite, programi koje sam osmislio dizajnirani su da Vam pomognu da se osećate bolje i vežbate pravilno.

Naravno, možete da vežbate i sami, ali možete da dođete u situaciju da vežbate mesecima bez ikakvog napretka. Vežbe koje radite mogu Vam se činiti korisne, iako one to u stvari nisu, jer samo jedna mala, Vama možda neprimetna razlika u položaju lakta, ruke, kolena, utiče na korisnost određene vežbe.

  • Našu saradnju započinjemo razgovorom o tome koji su zapravo Vaši ciljevi.
  • Nakon toga radim procenu Vaših mogućnosti i zajednički utvrđujemo trenutne nedostatke.
  • Ukoliko posedujete neku zdravstvenu smetnju u obavezi ste da me obavetite o tome, da bih to uzeo u obzir prilikom sastavljanja plana treninga i plana ishrane.

Personalni trening osim izrade trenažnog procesa podrazumeva stalno prisustvo trenera, koji će Vam kroz komunikaciju i pokaznu vežbu omogućiti da na efikasan način realizujete postavljene ciljeve.

Vežbajte ispravno

Naučiću Vas da vežbate na ispravan način kako biste lako napredovali i sprečili eventualnu povredu. Veliki broj vežbača pogrešno izvodi vežbu, a da pri tome nisu ni svesni toga. Videli ste vežbu na video snimku, pokušali ste da je izvedete u teretani, ali postoji jedan problem – vežba nije dobra ako je ne izvodimo pravilno.

Vežba je suštinski ispravna, ali ne angažuje u dovoljnoj meri mišiće koje u tom trenutku trenirate i ako nemate dovoljno dobar ugao i položaj tela prilikom izvođenja vežbe, može se dogoditi da umesto leđa trenirate biceps, ili umesto grudi trenirate ramena ili čak da vežba bude potpuno beskorisna. Angažovanjem personalnog trenera dobijate osobu koja Vam pokazuje kako da vežbate pravilno i momentalno koriguje nepravilnosti.

Hranite se pravilno

Naučiću Vas da se pravilno hranite, kako biste uz adekvatan izbor namirnica izgradili mišiće ili smanjili telesnu težinu. Izbor namirnica i adekvatan količinski unos od suštinskog su značaja za postizanje rezultata. U zavisnosti od želja klijenta pravi se program ishrane prilagođen godinama, visini i telesnoj težini.

Program podrazumeva tip i vreme obroka, koje sastojke i u kojoj količini unosite u organizam. Personalni trener pomoći će vam da se osećate zdravo, rešite problema koje osećate u leđima, vratite samopouzdanje… Psihološkim pristupom pomoći ću Vam da se rasteretite briga koje vas pritiskaju i uzrokuju stres. Programe koje sam dizajnirao možete videti ovde i izabrati onaj koji Vam odgovara.

Proces izrade plana personalnog treninga

1

Analiza tela

Pri samom dolasku na trening klijent popunjava upitnik koji bi trebao da pomogne treneru da proceni i predvidi potencijalni zdravstveni rizik i da prilagodi trening njegovom zdravstvenom stanju. Klijent se meri na telesnoj vagi koja analizira njegovo polazno stanje, nakon čega se pristupa planiranju treninga i ishrane kako bi se unapredilo zdravstveno stanje. Trener analizira potencijalne nedostatke kod klijenta, tako što sa klijentom prolazi određena testiranja.
2

Prilagođeno planiranje

Prilagođeni planovi obuke prilagođeni su vašim specifičnim ciljevima, uz maksimiziranje rezultata i minimiziranje povreda. Na osnovu rezultata testiranja pristupa se otklanjanju potencijalnih deformiteta, ojačavanju mišića, razvoju fleksibilnosti vežbača ili smanjenju telesne mase.
3

Utvrđivanje nepravilnosti kod vežbanja

Personalni trening se preporučuje svima, nezavisno od starosnog doba. Bez obzira u kakvom se fizičkom stanju nalazite, programi koje sam osmislio dizajnirani su tako da Vam pomognu da se osećate bolje i da vežbate pravilno. Naravno, možete da vežbate i sami, ali možete da dođete u situaciju da vežbate mesecima bez ikakvog napretka. Vežbe koje radite mogu Vam se činiti korisne, i ako one to u stvari nisu, jer samo jedna mala, Vama možda neprimetna razlika u položaju lakta, ruke, kolena i te kako utiče na (ne)korisnost određene vežbe.
4

Procena fizičke forme

Telesni sastav tela
Procenu nivoa kardiorespiratorne forme
Procenu mišićne forme – snaga, izdržljivost i gipkost (fleksibilnost)
5

Organizacija treninga

Svaki trening se organizuje i planira unapred pre vašeg dolaska, tako da kada stignete u teretanu vase je samo da slušate upustva i savete koje vam daje trener. Trening je tako osmišljen u zavisnosti od samih potreba i želja klijenta.
6

Merenje rezultata

Svakih 6-8 nedelja (u zavisnosti od vašeg programa), pružam sveobuhvatni izveštaj o napretku koji pokazuje vase trenutno stanje i kakav ste napredak ostvarili.