Program treninga

Program treninga – Svaka ličnost je svet za sebe, sa svojim potrebama, stremljenjima i ciljevima. Personalni trening naziva se tako sa razlogom. Jedna od osnovnih postavki ličnog treninga je da bude prilagođen Vama kako bi na najcelishodniji način i za najkraće vreme zajedničkim naporom postigli vidljive rezultate.

Pokušajte da pronađete program koji Vam odgovara. Ukoliko ne uspete u tome, spreman sam da Vam pružim besplatnu pomoć u izboru pravog programa za Vas.

trening za mrsavljenje

Personalni treninzi za mršavljenje

Trajno smanjenje i održavanje telesne težine, možete postići uz pomoć stručnog treninga i zdrave ishrane. Koriste se specifični oblici fizičke aktivnosti i treninga, uz pomoć kojih se topljenje masnih naslaga postiže na izuzetno zdrav i potpuno prirodan način, bez stresa za organizam.

Uz personalnog trenera pored sebe dobijate trening partnera, čiji je primarni zadatak da Vas motiviše kako bi postigli željene rezultate. Personalni trener je tu, da prilagodi trening vašim individualnim potrebama i vašim trenutnim mogućnostima. Program treninga za mršavljenje Vam pomaže da promenite životni stil i da se oslobodite loših navika u ishrani.

Personalni treninzi za decu

Redovnim treniranje deca čuvaju zdravlje. Ovaj program, između ostalog, pomaže da deca još u ranom uzrastu usvoje zdrave navike. Program se bavi razvojem motoričkih sposobnosti, fiziologijom pedijatrijske vežbe, razlikama u sposobnosti vezanim za rast,otporima mladih i kardiorespiratornom obukom i integracijom aktivnosti vezane za zdravlje mladih.

Sve je više dece koja se mogu svrstati u kategoriju gojaznih. Ovim programom dečiji organizam dovodi se u optimalan nivo za funkcionisanje i telesni razvoj. Poštuju se osnovni principi treninga, posebno uzimajući u obzir specifičnosti njihovog uzrasta, motoričkih sposobnosti i senzitivnih perioda u životu.

trening za decu
Razvoj misicne mase

Personalni treninzi za razvoj mišićne mase

Imate lepu figuru, imate dobru genetiku, ali želite da imate još lepše raspoređenu mišićnu masu po celom telu, zategnutiju zadnjicu, lepše definisane butine, vretenaste listove, želite veće ruke, šira ramena, pločice na stomaku? Želite da smanjite procenat masti u telu, a ne znate kako?

Bilo da ulazite u svet bodybuilding-a ili ste manekenka, na dobrom ste mestu.

Prilikom oblikovanja tela, najbitnije je biti odmeren i ne izlagati se prejakom naporu. Prepustite profesionalcu da kreira Vaš program treninga, izbor vežbi, broj ponavljanja, težine sa kojima radite, vreme, intenzitet i učestalost treninga, kao i detaljno vođenje ishrane. Rezultati će biti vidljivi nakon prvog meseca.

Personalni treninzi za starije osobe

Ovaj program treninga podrazumeva jedinstven pristup u radu sa klijentima uz izgradnju odnosa, promene ponašanja, motivacije i pridržavanja načina ishrane.

Na osnovu procene vaše trenutne pokretljivosti određujemo vrstu treniga.
Program je namenjen starijima, kako bi im fizički, emocionalni i socijalni aspekti pokreta pomogli da povećaju životni vek i poboljšaju kvalitet života.

Veoma bitan je socijalni aspekt ovog programa. Starije osobe često su usamljene, mnogi žive sami i ne tako retko zatvoreni u četiri zida. Uz posvećenog personalnog trenera dobijate i prijatelja sa kojim možete kvalitetno da provedete vreme.

Posebno kod starijih osoba, fizička aktivnost je neophodna za kvalitetan život. Pravilno vežbanje pod nadzorom stručnog personalnog trenera će Vam omogućiti da ojačate i budete spremni za nove napore.

trening za starije
trening za sportiste

Personalni treninzi za sportiste

Kao stručnjak za sportsku kondiciju osmisljavam trening koji pomaže sportistima da poboljšaju ravnotežu, snagu, agilnost i brzinu. Stepen sportske forme u potpunosti zavisi od specifičnosti svakog sporta, a u nekim slučajevima čak i od razlika u okviru istog sporta. Pored telesnih dimenzija i urođenih osobina, fizička pripremljenost sportiste uključuje:

  • SNAGU – trening snage
  • BRZINU I AGILNOST – trening brzine i eksplozivnosti
  • KOORDINACIJU – vežbe balansa
  • MIŠIĆNU IZDRŽLJIVOST I AEROBNU IZDRŽLJIVOST – funkcionalni trening i kondicioni trening

Razvoj svake od navedenih sposobnosti zahteva pažljivo isplaniran trenažni proces, kroz koji, poštujući principe specifičnosti i individualizacije u radu, podižemo kvalitet sportiste na produktivniji i efikasniji nivo.

Funkcionalni trening

Funkcionalni trening će Vam pomoći da usvojite program vežbanja sa ciljem da se krećete efikasnije i sprečite eventualne povrede.

Program poboljšava Vašu ravnotežu i stabilnost. Namenjen je svima.

Trening razvija fleksibilnost, povećava snagu i poboljšava kvalitet života.

Funkcionalni trening je najkompletniji način treniranja jer se radi na svim bitnim stvarima: snazi, kondiciji, eksplozivnosti, brzini i izdržljivosti.

Kod svih vežbi suština je da radi što više mišića istovremeno, a većina vežbi najviše pogađa trbuh i donji deo leđa, koji su najslabiji delovi naših tela. Ako se tome dodaju i minimalni odmori između vežbi, dobijamo vrlo moćno oruđe za sagorevanje masti i izgradnju mišića! Upravo zbog te kombinacije vežbi koje aktiviraju sve mišiće, te minimalnih odmora, ovakav način treniranja je vrlo iscrpljujući, fizički i psihički.

funkcionalni trening
trening za rekovalescente

Personalni treninzi za rekovalescente

Značajan deo građana u opasnosti je od statičnog i neaktivnog načina života, koje može biti uzrok bolesti. Za mnoge pokret može biti stvar života i smrti.

Kao zdravstveni trener pomažem ljudima da usvoje zdravo, dugoročno ponašanje koje menja tok života i osećaj ispunjenosti i sreće.

Pripremiću vas da podstaknete zdrave promene u životnom stilu kroz fizičku aktivnost, način ishrane i treniranja promena u ponašanju.

Da biste započeli svoj put ka ozdravljenju, proverite da li ispunjavate preduslovne zahteve kako bi trenirali zajedno sa trenerom.

Potrebno je doneti na uvid rezultate bolesti, kako bi trener imao potpuni uvid u Vaše trenutno zdravstveno stanje.

Korporativni fitness

Čvrsto verujem da zdraviji zaposleni radnici važe za produktivnije radnike. Kada investirate u dobrobit osoblja, dugoročno će to imati koristi kroz niži izostanak sa posla, viši nivo energije i smanjene premije osiguranja i troškove zdravstvene zaštite. Kroz vreme, videćete da vaši zaposleni odražavaju više samopouzdanja i veći moral.

• Zdraviji radnici čine radnike produktivnijim

• Manje odsustvovanja zaposlenih

• Veća energija, koncentracija i produktivnost

• Dokazano je da vežbanje povećava sreću i samopouzdanje

• Poboljšane međuljutskih odnosa u preduzeću

• Smanjena tenzija i stres

korporativni fitness